Współpracę z internetową drogerią ekologiczną My Wy Eko podjęliśmy z początkiem 2023 r. i tworzymy stronę marki na Instagramie. Działania rozpoczęliśmy od opracowania strategii komunikacji na Instagramie, która pozwoli marce wyróżnić się spośród innych drogerii internetowych i podkreślić swoje atuty. Fakt, że drogeria dopiero rozpoczynała swoje działania w internecie dało nam przestrzeń przestrzeń do zbudowania oryginalnej koncepcji, będącej fuzją oczekiwań klienta i nakreślonych najważniejszych wartości oraz zbadanych przez nas eko trendów.

Punkt wyjścia w tworzeniu koncepcji komunikacji tworzyła nazwa My Wy Eko, na podstawie której zaproponowaliśmy hasło przewodnie: MYślę. WYbieram. PrzEKOnuję. Każde z tych słów symbolizuje filar komunikacji, na którą składają się posty edukacyjne (MYślę), produktowe (WYbieram) oraz inspiracyjne (przEKOnuję). W ramach tego podziału zaprojektowaliśmy kilka cykli tematycznych dla każdego filaru, co zapewnia jednoczesną różnorodność treści i wyraźny ich podział. Widząc konkretne hasło na grafice, odbiorczynie wiedzą już, jakiego rodzaju contentu się spodziewać.

Długoterminowe cele komunikacyjne to:

Stworzenie społeczności skupionej wokół tematyki beauty, a jednocześnie zainteresowanej świadomą pielęgnacją i naturalnymi produktami

Przedstawienie e-sklepu www.mywyeko.pl jako platformy, która umożliwia łatwy dostęp do wyselekcjonowanych eko produktów pochodzących ze sprawdzonego źródła

Pokazanie, że eko wybory nie są sprzeczne z dbaniem o siebie, atrakcyjnym wyglądem czy stosowaniem skutecznej pielęgnacji

W realizacji wyżej opisanych celów zwracamy uwagę na to, aby edukację i treści sprzedażowe płynnie łączyć z contentem lifestylowym. Kluczowy aspekt stanowi edukowanie odbiorczyń w prosty i przyjazny sposób. Nasz kompleksowy research wykorzystujemy tworząc atrakcyjną treścią zawartą w kilku linijkach.

Projektujemy inspirujący content, który pozwala dowiedzieć się więcej o ekologicznym stylu życia, podsuwa konkretne pomysły na pozytywne zmiany i rekomenduje stosowne produkty. Jednocześnie, promujemy świadome podejście i niepopadanie w skrajności. Pokazujemy konsumentkom, że eko wybory nie oznaczają rezygnacji z przyjemności.

Sekcja MYŚLĘ

W ramach sekcji MYślę funkcjonują między innymi cykle postów dotyczące rodzajów skóry i włosów, eko podejścia do wybranych aspektów pielęgnacji czy uważnego czytania składów kosmetyków.

Sekcja WYBIERAM

Segment WYbieram dotyczy produktów i zawiera polecenia konkretnych kosmetyków. Koresponduje z sekcją MYślę - uzupełniając treści edukacyjne o konkretne przykłady z asortymentu sklepu.

Sekcja PRZEKONUJĘ

PrzEKOnuję to przede wszystkim inspiracje. Treści skupiają się wokół ekologicznych wyborów i nakłaniania innych do tego, aby także je podejmowali. W ramach segmentu celebrowane są także dni tematyczne związane z szeroko pojętą ochroną środowiska.

Komunikację wzbogacamy animowanymi formatami, treści dotyczą m.in. porad pielęgnacyjnych, polecanych produktów oraz lifestylu.

Podoba Ci się ta realizacja?
Skontaktuj się z nami i uzyskaj darmową wycenę Twojego projektu!

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą
i omówimy szczegóły:

Nie lubisz czekać i wolisz bezpośredni kontakt?
Skontaktuj się z nami!

zjednoczenie.com
+48 58 552 02 23