Współpracę z drogerią internetową www.puderikrem.pl rozpoczęliśmy w 2019 r. Obecnie prowadzimy profile marki na Facebooku oraz Instagramie. Naszym głównym celem jest budowanie wizerunku Puder i Krem jako eksperta w dziedzinie pielęgnacji, który oferuje produkty sprawdzonych marek, a jednocześnie jest na bieżąco z trendami w branży beauty.

Cele

Przyciągnięcie nowych klientów oraz wzrost sprzedaży

Zwiększenie zaangażowania i rozwijanie społeczności w social mediach

Podniesienie intensywności ruchu na stronę www.puderikrem.pl

Działania

Organizacja cyklicznych rozdań z atrakcyjnymi nagrodami

Stworzenie i realizacja koncepcji komunikacji w SoMe zakładającej lekki i humorystyczny przekaz

Wdrożenie strategii reklamowej w social mediach

Uwzględnianie w contencie aktualnych trendów w social mediach, takich jak reels, tematyczna muzyka, memy czy RTMy

Tworzenie zróżnicowanego contentu: postów sprzedażowych, informacyjnych, okolicznościowych, edukacyjnych

Rozpoczynając pracę przy Puder i Krem opracowaliśmy nową koncepcję komunikacji dla marki. Tworzymy content na podstawie podziału na miesiące, z których każdy ma swoje indywidualne hasło przewodnie, takie jak Troskliwość, Ekscytacja czy Kobiecość. Pozwala to jeszcze bardziej świadomie kształtować balans treści i lepiej dopasowywać posty do aktualnych potrzeb odbiorców. W trakcie współpracy odświeżyliśmy komunikację graficzną, jednocześnie zachowując key visual marki.

Fankom Puder i Krem przypadł do gustu lekki, humorystyczny styl komunikacji, dzięki czemu chętnie wchodzą w interakcje. Tworzymy treści eksperckie (o tematyce pielęgnacyjnej i makijażowej), ale również lifestylowe. Główne komunikaty to świadome dbanie o siebie, docenianie piękna każdego ciała i celebrowanie kobiecej siły.

Tworząc content nawiązaliśmy współpracę z kosmetologiem Anną Saran Michalczyk, która regularnie testuje kosmetyki dostępne na Puder i Krem, a następnie opowiada o nich i przekazuje ekspercką wiedzę w formie postów wideo, stories i reels.

Regularnie stosujemy posty w formie reels. Informacje skierowane do obserwatorek są interesujące i prezentowane w sposób przystępny, co skraca drogę klientki do znalezienia swojego produktu. Content ma być przyjemny w odbiorze i umilać czas!

Przygotowujemy także posty z promocjami i z produktami, które są aktualnie najbardziej poszukiwane przez klientki.

Regularnie wykonujemy zdjęcia multibrandowe produktów, które wpisują się w założenia wizualne marki.

Nasze wyniki

wyemitowaliśmy
ponad 1000 kampanii

osiągnęliśmy średni
ROAS 12,85

nasze reklamy były wyświetlone
niemal 8 mln razy

uzyskaliśmy blisko
90 tys. reakcji na posty

Dane za okres maj 2021-2023

Podoba Ci się ta realizacja?
Skontaktuj się z nami i uzyskaj darmową wycenę Twojego projektu!

Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą
i omówimy szczegóły:

Nie lubisz czekać i wolisz bezpośredni kontakt?
Skontaktuj się z nami!

zjednoczenie.com
+48 58 552 02 23